Περιγραφή

Το Master of Science στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία επικεντρώνεται στη μελέτη των γνωστικών, συναισθηματικών και κοινωνικών μαθησιακών διαδικασιών που αποτελούν τη βάση της εκπαίδευσης και της ανθρώπινης ανάπτυξης σε όλη τη διάρκεια ζωής.

Το πρόγραμμα στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς προσχολικής, δημοτικής και μέσης εκπαίδευσης που θέλουν να αποκτήσουν εμπειρογνωμοσύνη στα φυσιολογικά και άτυπα πρότυπα ανάπτυξης και μάθησης.

Στόχος

Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας αποσκοπεί στην εις βάθος κατάρτιση των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε διαστάσεις και προβλήματα της μάθησης και της ανάπτυξης κατά τη σχολική και την εφηβική ηλικία. Ειδικότερα το Μεταπτυχιακό στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία αποβλέπει στην παροχή εξειδικευμένης γνώσης και στην απόκτηση δεξιοτήτων στους τομείς:

  • Tων θεωριών της μάθησης και των εκπαιδευτικών τους εφαρμογών
  • Tων μαθησιακών δυσκολιών
  • Tων εξελικτικών διαταραχών, όπως αυτές εμφανίζονται στην προσχολική, σχολική και εφηβική ηλικία
  • Tων πολιτισμικών παραμέτρων και του ρόλου τους στην εκπαιδευτική διαδικασία
  • Του προτύπου ανάπτυξης στις πιο πάνω εξελικτικές φάσεις
  • Tων τεχνικών και μεθόδων εκπαιδευτικής και ψυχολογικής έρευνας
  • Των αποκλίσεων της συμπεριφοράς και την κατ’ αρχάς αντιμετώπισή τους.

Επαγγελματικές Προοπτικές

Το Μεταπτυχιακό στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία είναι κατάλληλο για εκπαιδευτικούς που πρωτοεισέρχονται στην εκπαίδευση, αλλά και για έμπειρους εκπαιδευτικούς που επιθυμούν να ενισχύσουν την καριέρα τους. Το Μεταπτυχιακό στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία είναι επίσης κατάλληλο για αποφοίτους Ψυχολογίας, που επιθυμούν να ακολουθήσουν ερευνητικό ή ακαδημαϊκό προσανατολισμό.

Κριτήρια εισαγωγής

Πτυχίο Παιδαγωγικών, Ψυχολογίας ή άλλων ειδικοτήτων από αναγνωρισμένα Πανεπιστήμια της ημεδαπής ή αλλοδαπής
Για τους μη διορισμένους εκπαιδευτικούς με πτυχίο από πανεπιστημιακά ιδρύματα εκτός Κύπρου και Ελλάδος απαιτείται βεβαίωση ισοτιμίας από το ΚΥΣΑΤΣ ή το ΔΟΑΤΑΠ αντιστοίχως
Πιστοποιημένη γνώση της αγγλικής γλώσσας
Δύο συστατικές επιστολές

Επικοινωνία με τον φορέα